نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3575
-
الف
+

جدیدترین اخبار سینمای جهان/از ریکورد شکنی «انتقام جویان» تا مرگ در صحنه بدلکاری

در این گزارش از جدیدترین اخبار سینمای جهان باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، ریکوردشکنی فلم انتقام جویان، ساخت فصل سیزدهم باب اسفنجی، مرگ سر صحنه فلمبرداری فلم «تایتان ها» و تحریم داستان اسباب بازی 4 به دلیل محتوای غیراخلاقی ازجمله مهمترین اخبار امروز سینمای جهان می باشد که در ادامه می خوانید:

انتقام جویان، پرفروش ترین فلم تاریخ سینما

فلم «انتقام جویان: پایان بازی» با رساندن مجموع فروش  خود به ۲.۷۸۹ میلیارد دالر در نهایت با عبور از «آواتار»، عنوان پرفروش‌ترین فلم تاریخ سینما را از آن خود کرد.

مجموع فروش «انتقام جویان: پایان بازی» در پایان هفته گذشته،۷ میلیون دالر کمتر از «آواتار» بود، اما این فلم توانست به رکورد «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» پس از ۱۰ سال پایان دهد.

فصل سیزدم «باب اسفنجی»

فصل سیزدهم سریال انیمیشن محبوب «باب اسفنجی» در 13 قسمت تولید خواهد شد و شبکه تلویزیونی نیکلودیون اعلام کرده برای تولید این سری تمامی صداپیشگان اصلی بازخواهند گشت تا از این حیث تغییری در سریال داده نشده باشد.

از سال ۱۹۹۹ تا کنون حدود ۲۴۶ قسمت از سریال «باب اسفنجی» روی آنتن شبکه تلویزیونی نیکلودیون رفته که جوایز بسیاری را از آن خود کرده است.

 جلوه‌های ویژه «تایتان‌ها» قربانی گرفت

یکی از اعضای گروه سازنده فلم «تایتان‌ها» از محصولات کمپنی دی سی، به دلیل اشکالی که در تمرین جلوه‌های ویژه فلم رخ داد، در تورنتو کشته شد.

این حادثه زمانی رخ داد که برای انجام جلوه های بصری موتری که قرار بود از مسیر منحرف شود دچار شکستگی می شود که یکی از قطعات به طور غیر منتظره به یکی از اعضا برخورد کرد و متاسفانه باعث مرگ وی شد.

تحریم «اسباب بازی 4» به دلیل ترویج بی اخلاقی

یکی از موسسه‌های ضد همجگنسرایی در آمریکا، انیمیشن «داستان اسباب بازی 4» را به دلیل محتوای غیر اخلاقی و ترویج همجنسگرایی در بین کودکان تحریم کرده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

«انتقام جویان: پایان بازی» دومین فلم پرفروش تاریخ سینما شد

بازیگرانی که هنگام فلمبرداری از دنیا رفتند

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر